CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 4, 2010

berjaya!

nak marah ada, kelakar ada, nak gaduh sekali lagi pon ader biler teringatkan kisah semalam....alkisah nyer, dak umah sewa la buat perangai...1st time dalam sejarah hidup ku, aku halau dak dari umah sewa...har har har! melampau & kurang ajar! itu la perkataan paling sesuai untuk budak itu..huh! (menci ingatkan muka dia)..cakap macam bagus..dalam mesej berani la...depan2, lembut besi lagik dari kayu (peribahasa baru)..dia jenis x kan mengaku kalah...dia akan salahkan orang lain da x mau memikir aper sebab orang x suka dia...punca nyer adalah,aku marah dia x basuh pinggan di singki & biarkan kuali yang kotor di dapur dan dia sewenang-wenang nyer pergi kerja dengan hati yang gumbira! yulk! i hate that...lantak la dia ckp apa pun...janji hati senang x ada lagik orang mcm dia d rumah sewa ku....hepi!


~ teringat dia suka hempas pintu kuat2, jalan hentak kaki kuat2 & suka menyebok pasal kehidupan peribadi saya! benci nyer!!!!!

1 comments:

birdofnuri said...

dia dah kuar umah ker??? jahat r kak ina ni.nape tak belasah dulu sebelum halau